قیمت و خرید اکانت یا ابزار اشتراکی سئو: پایدار و باکیفیت

قیمت و خرید اکانت یا ابزار اشتراکی سئو: پایدار و باکیفیت

اگر کمی با ابزار های مختص به SEO آشنایی داشته باشید، می دانید که حتی هزینه ماهانه این ابزار ها با نرخ فعلی دلار برای ما ایرانیان بسیار بالاست به همین منظور خرید اکانت یا ابزار اشتراکی سئو بسیار به صرفه است. به طور مثال اگر هزینه اکانت لایت Ahrefs را با نرخ دلار 24000 محاسبه کنید، می شود 2 میلیون 376 هزار تومان، این هزینه برای هر کسی با هر سطح مالی واقعا زیاد است. به همین دلیل بیشتر وب مستران و کارشناسان سئو به خرید اکانت های اشتراکی روی آورده اند.

برای خرید اکانت یا ابزار اشتراکی سئو می توانید به شماره 09361036469  فقط در تلگرام پیام بدهید.

رقابت در زمینه سئو بسیار سخت شده است و SEO هر ساله غنی تر از قبل می شود، نیاز به ابزار هایی که بخشی از تحلیل‌ها را هندل کنند بیش از پیش احساس می‌شود. با در اختیار داشتن اکانت‌های اشتراکی سئو علاوه بر کاهش هزینه می توانید در رقابت سئو از رقیبان خود سبقت بگیرید.

می توانید با Ahrefs بک لینک های خود و رقیبان خود را مشاهده کنید و متوجه بشوید که رقیبان شما در چه سایت هایی لینک سازی کرده اند تا شما هم در آن سایت ها لینک خود را قرار بدهید. البته این تنها یکی از کارهایی است که با Ahrefs می توانید انجام دهید، تعداد مقالات بروز شده، سختی کلمه کلیدی، توزیع انکرتکست ها، شکاف محتوایی و بسیاری از آنالیز ها را انجام دهید.

با ابزار MOZ نیز می توانید بک لینک های خود و رقبیبان تان را آنالیز کنید، کمپین بسازید و رشد DA,PA سایت خود و رقیبانتان را دنبال کنید. باقی ابزار ها نیز گزارش های دیگری ارائه می دهند اما اکثر آنها تحلیل هایی م

مزیتی که پکیج‌های سئو دارا هستند این است که، شما با خرید یک پکیج به ابزار های مختلفی دسترسی خواهید داشت که هر کدام از این ابزار های مزیت مختص به خودشان را خواهند داشت. در ادامه قیمت‌ پکیج‌ها را مشاهده کنید و در آخر این صفحه، امکانات منحصر به فرد هر کدام از ابزار های اشتراکی سئو را مطالعه کنید.

پلن های قیمتی اکانت های اشتراکی سئو

در جدول زیر 3 پیکیج برای ابزار‌های اشتراکی سئو وجود دارد. پر فروش ترین پیکج، پکیج پایه می باشد; به این دلیل که ابزارهای مهم و پر استفاده در زمینه سئو را دارا است. اگر قصد خرید دارید، در ادامه حتما نکات قبل از خرید را بخوانید.

* لازم به ذکر است Alexa توسط آمازون غیر فعال شده است، اما نسخه رایگان آن تا اردیبهشت ۱۴۰۱ در دسترس خواهد بود.

پکیج AI پکیج حرفه ای پکیج اجنسی پکیج نهایی
ابزارهای هوش مصنوعی ابزار‌های پایه ابزارهای کاربردی ابزارهای کامل
350 هزار تومان ماهانه 320 هزار تومان ماهانه 450 هزار تومان ماهانه 680 هزار تومان ماهانه
ChatGPT plus Moz Moz Pro - Semrush Moz Pro - Semrush
Midjourney Semrush  KWFinder (20 seach daily) - Keyword Tools  KWFinder (20 seach daily) - Keyword Tools
Wordhero Canva Skillshare Canva -  Skillshare Canva - ChatGPT plus (new) - invideo
Quillbot - Grammarly - wordhero (new) Grammarly - wordhero (new) - Quillbot (new)
تک کاربره به همراه پشتیبانی تک کاربره به همراه پشتیبانی دو کاربره به همراه پشتیبانی دو کاربره به همراه پشتیبانی

نکات مهم قبل از خرید

  • توجه داشته باشید، پکیج ها برنامه نویسی شده و در یک پک به شما ارائه می شود و از این رو امکان خرید تکی هیچ یک از سایت ها وجود ندارد.
  • حتما قبل از خرید تمام سوالات خود را با 09361036469 فقط در تلگرام در میان بگذارید.
  • با خرید یک پیکیج به تمام سایت های موجود در آن پکیج دسترسی خواهید داشت.
  • اکانت Ahrefs به دلیل پر استفاده بودن دارای محدودیت است. تنها می توانید در یک ماه 50 سایت را آنالیز کنید. بهترین راه این است که پس از آنالیز یک سایت گزارش های مورد نظر خودتان را استخراج کنید تا به مشکل نخورید.
  • فقط پکیج Agancy دوکاربره می باشد.
  • به علت اینکه تمامی پکیج ها کدنویسی شده و از قبل طراحی شده اند، ایجاد تغییرات در پکیج ها انجام پذیر نیست.
  • پس از خرید و یا تحویل اکانت امکان لغو سفارش وجود ندارد. بهتر است قبل از خرید سوالات خود را با شماره 09361036469 فقط در تلگرام در میان بگذارید.

نصب و فعال سازی اکانت اشتراکی

در این بخش نحوه نصب و فعال سازی اکانت اشتراکی سئو و سایر سایت ها را آموزش خواهیم داد.

مرحله اول

ابتدا فایل نصبی اکستنشن را از لینک https://rezarahmati.ir/file/SEO_v2_9_1_REZA_RAHMATI.zip دانلود و اکسترک کنید.

مرحله دوم

در این مرحله بایستی مرورگر گوگل canary را بسته به نوع سیسم عامل خودتان، از لینک https://www.google.com/chrome/canary دانلود و نصب کنید.

مرحله سوم

همانند ویدیو زیر، مرورگر گوگل canary را باز کرده و به settings سپس به extensions مراجعه کنید. مطابق با فیلم Developer Mode را فعال کرده و فایلی اکسترک شده، اکستنشن را در صفحه extensions درگ کنید.

اکنون extension برای شما نصب شده و نیاز است تا آن را در مرورگر خود پین کنید. اکنون می توانید با username, password وارد اکانت شوید و لذت ببرید :)

مروری بر سایت های موجود در پکیج ها

اگر تجربه کارکردن با سایت‌های قرار داده شده در پکیج ها داشته باشید، قطعا به منحصر به فرد بودن هر یک از آنها در حوزه کاری خودشان اذعان دارید. در ادامه می خواهیم مروری بر امکانات هر سایت داشته باشیم تا با آگاهی کامل و با توجه به نیاز های خودتان اقدام به خرید کنید.

نمی‌خواهیم فقط تاریخچه و مزیت هر سایت را بازگو کنیم بلکه می خواهیم امکانات آنها را از جهات مختلف شرح بدهیم.

خرید اکانت اشتراکی  Ahrefs

ابزار Ahrefs

Ahrefs یک جعبه ابزار کامل برای یک سئوکار است، به طوری که با داشتن اکانت این سایت دیگر نیازی به ابزار های دیگر احساس نخواهید. لازمه کار با Ahrefs، داشتن توانایی کار با داده هاست. اینکه بدانید چه داده ای به شما چه سیگنالی را در جهت رشد سایت و بهبود سئو سایت شما می دهد.

Ahrefs علاوه بر تحلیل سئو سایتتان، سئو سایت رقبایتان را نیز تحلیل می کند. بیشتر کسانی که از Ahrefs استفاده می کنند برای تحلیل رقبا از این ابزار بهره می برند و اغلب به تحلیل بک لینک رقبا می پردازند. غافل از این که Ahrefs فوق العاده قدرتمند و قوی تر از این حرفا است.

به طور مثال در یک گزارش از تحلیل رقبا می توانید میزان انتشار و آپدیت محتوای رقبایتان را مشاهده کنید. شاید این گزارش خیلی سطحی باشد، اما اگر بدانید رقبایتان مقاله های خود را بروز رسانی نمی کنند چه اتفاقی می افتد؟ شما از این ضعف رقبا می توانید در جهت رشد سئو و ورودی سایتتان بهره ببرید.

به زودی آموزش Ahrefs روی سایت قرار خواهد گرفت، در صورتی که تمایل می توانیداقدام به پیش ثبت نام در این دوره کنید. 

خرید اکانت اشتراکی MOZ

ابزار MOZ

DA و PA دو شاخصی است که پس از آپدیت نشدن PR Google ارائه شد و یک شاخص معتبر برای لینکسازی می باشد. این دو شاخص مورد تایید کارشناسان سئو در دنیا است. ابزار MOZ Pro پولی است که می توانید تا ۳۰ روز به صورت Trial از آن استفاده کنید.

با استفاده از MOZ Pro می توانید یک یک کمپین برای پروژه تان بسازید. در طی مراحل ساخت کمپین از شما آدرس سایت، نام برند، تعداد صفحاتی که می خواهید خزش شود، اجازه اتصال و متصل شدن به گوگل آنالیتیکس، انتخاب موتور های جستجو برای ترک کردن رتبه کلمه کلیدی ها، سایت رقبا و کلمه کلیدی هایی که در آنها با رقبایتان رقابت دارید. این اطلاعات را که بدهید کمپین شما تکمیل می شود.

نکته مهم: همه کمپین‌ها در MOZ هر هفته بروز رسانی می شوند و هر هفته پیشرفت، ایرادات و دستاورده های سایتتان را نشان خواهد داد.

خرید اکانت اشتراکی Alexa

ابزار Alexa

Alexa را به عنوان ابزاری برای رتبه‌بندی سایت ها می شناسند. نسخه پولی الکسا امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. این امکانات شامل موارد زیر می شود.

  • تحلیل کلمات کلیدی: اعم از شکاف کلمه کلیدی، یافتن کلمه کلیدی های آسان، فرصت های خوب برای SEO و کلمه کلیدی های پولی
  • رتبه بندی سایت در 90 روز گذشته
  • مشاهده سایت های مشابه سایت شما و یافتن رقبا
  • میزان همپوشانی مخاطبان
  • کانال های جذب
  • گزارش بک لینک‌ها
  • گزارش مخاطبان و مقایسه رقبا

خرید اکانت اشتراکی Semrush

ابزار Semrush

Semrush را می توان از کامل ترین ابزار های سئو دانست. هرآنچه برای آنالیز سایتتان نیاز داشته باشید یا هر دیتایی از سایتتان بخواهید، در Semrush ارائه شده است. زمانی که وارد سایت Semrush در داشبورد سمت چپ هر بخش از آنالیز ها را به دسته های کلی زیر تقسیم کرده است.

  • SEO
  • Local SEO
  • Advertising
  • Social Media
  • Contetnt Marketing
  • Competitive Research
  • Agency Solutions

دسته بندی های ذکر شده، دسته کلی هستند، زمانی که روی هر بخش کلیک کنید، بخش های بسیاری زیر مجموعه آن قرار گرفته اند. تصویر زیر مربوط به داشبورد Semrush است.

داشبورد سایت Semrush

 

اگر بخواهیم بین Semrush و Ahrefs یکی را انتخاب کنیم، انتخاب من Ahrefs خواهد بود. دلیل انتخاب من رابط کاربری بهتر Ahrefs می باشد، همچنین Ahrefs راهنمای جامع تری نسبت به Semrush ارائه کرده است. آموزش های منتشر شده در وبلاگ Ahrefs نیز با توجه به آنالیز های Ahrefs نوشته شده است به این معنی که اگر وبلاگ Ahrefs را دنبال کنید هم آموزش های جذابی در زمینه SEO خواهید دید و هم کار با سایت Ahrefs را فراخواهید گرفت. 

با همه این تفاسیر Semrush و Ahrefs همیشه در ارائه خدمات و آنالیز های بهتر در رقابت هستند و خدمت بزرگی به جامعه دیجیتال مارکترها کرده اند.

خرید اکانت اشتراکی Keywordtool

ابزار Keywordtool

همانطور که از نام Keywordtool مشخص است، این ابزار مختص به تحقیق کلمات کلیدی است. تحقیق کلمات کلیدی از اولین گام های فرایند سئو یک سایت است. تحقیق کلمات کلیدی به شما دید می دهد تا بدانید باید برای چه کلماتی سایت خودتان را سئو کنید، زمانی که شما ندانید کاربران با چه کلماتی به دنبال خدمات شما هستند چطور می خواهید سایتتان را SEO کنید؟! 

برای این کار شما نیاز به ابزاری حرفه ای مانند Keywordtool دارید، Keywordtool و KWFinder را در پکیج اجنسی خواهید داشت و با ترکیب هر دو اینها به جرات می توانید تحقیق کلمات کلیدی را به بهترین شکل انجام دهید.

داشبورد سایت Keywordtool

کار با Keywordtool ساده است، همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید کلمه کلیدی خود را در باکس بالا وارد می‌کنید و سپس زبان مورد نظرتان را انتخاب کرده و روی آیکون ذره بین کلیک می کنید. 

یکی از مزیت‌های Keywordtool این است که کلمه کلیدی وارد شده را در Google, Youtube, Bing, Amazon, eBay, Play Store, Instagram و Twitter بررسی می‌کند.

 علاوه بر بررسی در سایت هایی که به آن اشاره شد، Keywordtool گزارش های زیر را نیز ارائه می دهد.

  • میزان جستجو
  • حجم جستجو ماهانه کلمه کلیدی در ۱۲ ماه گذشته
  • CPC یا هزینه به ازای کلیک (  این گزارش به شناسایی سودآور بودن کلمه کلیدی کمک می کند )
  • میزان رقابتی بودن کلمه کلیدی که عددی بین ۰ تا ۱۰۰ می باشد.

Keywordtool علاوه بر داده های بالا، کلمه کلیدی نیز به شما پیشنهاد می دهد، اصطلاحا به کلمه کلیدی های پیشنهادی LSI گفته می‌شود، به کار بردن LSI در محتوا به افزایش سئو محتوا کمک شایانی می‌کند.

خرید اکانت اشتراکی KWFinder

ابزار KWFinder

در زمینه تحقیق کلمات کلیدی از نظر من KWFinder بهتر از Keywordtool است زیرا داده های بسیار بسیار دقیق تر و جامع تری نسبت به Keywordtool ارائه می‌دهد. وقتی کلمه ای را برای آنالیز جستجو می کنید، میزان سختی آن کلمه را در قسمت Keyword Difficulty می توانید مشاهده کنید.البته این ریپورت برای زبان فارسی خصوصا کلمات کم رقابتی خیلی دقیق نیست ولی در کلمات رقابتی مثل خرید بلیط هواپیما دقیق تر است. تمام ابزار های سئو مثل KWFinder و Ahrefs به این دلیل که Server در ایران ندارند ضعف هایی در برخی زمینه ها دارند، مثل پیشنهاد کلمه کلیدی یا تشخیص Keyword Difficulty، ولی با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهند، این معایب قابل چشم پوشی است.

در تصویر زیر کلمه پکیج سئو را در KWFinder جستجو کردم تا ببینم چه گزارشی را به من می‌دهد. در ادامه کمی این گزارش را تحلیل می‌کنم که امیدوارم برای شما مفید واقع شود.

داشبورد سایت KWFinder

KWFinder علاوره بر اینکه کلمه کلیدی های متعدد بیشتری به شما پیشنهاد می‌دهد، میزان سختی هر کلمه، میزان جستجو در ماه، نرخ هزینه به ازای کلیک (CPC) و PPC را نیز نمایش می دهد. در تصویر بالا باکس سمت چپ می توانید این داده ها را مشاهده کنید.

به زودی آموزش KWFinder روی سایت قرار خواهد گرفت، در صورتی که تمایل می توانیداقدام به پیش ثبت نام در این دوره کنید. 

خرید اکانت اشتراکی Woorank

ابزار Woorank

Woorank از ابزار های بررسی سئو و دیجیتال مارکتینگ است. به ادعای Woorank، این ابزار از نگاه گوگل سایت را بررسی می کند و از لحاظ فنی، سئو داخلی (ON-PAGE SEO)  و سئو خارجی (OFF-PAGE SEO) مورد ازریابی قرار می‌دهد.

آمار جالبی که Woorank تا تاریخ این نوشته ارائه داده است به شرح زیر است.

فعال در 107 کشور | 250 هزار کاربر در ماه | آنالیز 50 میلیون وی سایت 

Woorank ابزار خوبی برای بررسی سایت از لحاظ تکنیکال است اما به قدرت Ahrefs و Semrush نمی‌رسد، با داشتن Ahrefs و Semrush دیگر خلائی در تحلیل سایتتان نخواهید داشت. از آنجایی که Woorank در زمینه دیجیتال مارکتینگ