در مورد Pointy محصول جدید گوگل بیشتر بدانید

در مورد Pointy محصول جدید گوگل بیشتر بدانید

Pointy محصولی جدید از گوگل است که به خریداران کمک می کند تا محصولات مورد نیاز خود را در فروشگاه های فیزیکی پیدا کنند. Pointy به سیستم پرداخت شما (Point of sale: POS) متصل می شود و موجودی داخل فروشگاه شما را به پروفایل Google My Business اضافه می کند و یک صفحه Pointy در فروشگاه شما اضافه می کند.

Pointy Page چیست؟

کاتالوگ محصولات آنلاین است که اطلاعات به روز محصولات فروشگاه را به همراه جزئیات تماس و ساعات کار به خریداران نشان می دهد. Pointy محصولات موجود در فروشگاه شما را در پروفایل Google My Business لیست می کند و مشتریان شما هنگام جستجو فروشگاه شما را در گوگل مشاهده خواهند کرد. 

Pointy چگونه کار می کند؟

با Pointy می توانید محصولات خود را به صورت خودکار در Google My Business بارگذاری کنید. شما 2 گزینه برای اتصال به Pointy دارید:

  • استفاده از Pointy Box :Pointy Box بین اسکنر بارکد فروشگاه و سیستم نقطه فروش یا همان POS فروشگاه متصل می شود.
  • برنامه POS: مستقیماً با سیستم نقطه فروش شما ادغام می شود.

پس از اتصال ، به سادگی محصولات خود را اسکن کنید و اطلاعات محصول به طور خودکار در Pointy Page شما و در Google My Business بارگذاری می شود.

مزایای Pointy

  • محصولات شما را در پروفایل Google My Business لیست می کند.
  • یک صفحه کاتالوگ آنلاین می سازد و محصولات و اطلاعات فروشگاه شما را لیست می کند.
  • محصولات لیست شده شما در گوگل بیزینس در جستجو های محلی نمایش داده می شود. نمایش محصولات شما هیچ هزینه ای برای شما ندارد و به اصلاح غیر تبلیغاتی می باشد.
  • محصولات موجود در فروشگاه شما در نتایج جستجو ، تصاویر ، خریدها ، نقشه ها و لنزها ظاهر می شود.
  • یک داشبورد مجزا در اختیار شما قرار خواهد گرفت که از آن طریق فروش محصولات، محبوب ترین محصولات و ... را مشاهده خواهید کرد.
  • تیم پشتیبانی همیشه در دسترس شماست تا به شما کمک کند فروش بیشتری از طریق Pointy داشته باشید.

Pointy در دسترس چه کسانی است؟

بهترین راه برای اینکه بدانید آیا می توانید از Pointy استفاده کنید یا خیر این است که به سایت https://www.pointy.com مراجعه کنید.

اما به طور کلی این محصول فعلا در ایالت متحده آمریکا، استرالیا، انگلیس و ایرلند در دسترس است، با این حال که چند کشور ذکر شده فعلا دسترسی به Pointy و امکانات آن دارند ممکن است به برخی از امکانات آن هنوز دسترسی نداشته باشند.

چگونه Pointy را دریافت کنیم؟

دو راه برای دریافت Pointy دارید که در ادامه آن را توضیح می دهم.

  1. وارد Google My Business شوید و در تب محصولات، کارتی با عنوان Pointy را پیدا کنید.
  2. روی کارت کلیک کرده تا به سایت Pointy.com بروید و پس از آن می توانید با تیم پشتیبانی Pointy تماس بگیرید. 
  3. ساده ترین راه این است که وارد آدرس https://www.pointy.com/signup/v2/shop_owner شوید و اقدام به ثبت نام در Pointy کنید.

نکته مهم: برای دسترسی به Pointy بایستی کسب و کار شما در Google My Business تایید شده باشد.

اجازه دسترسی های لازم به Pointy

برای اینکه Pointy بتوانید به موجودی فروشگاه شما دسترسی داشته باشید نیاز است که مدیر سایت یا مدیر Google My Business دسترسی های لازم به Pointy را بدهد. Pointy هیج تغییری در Google My Business ایجاد نخواهد کرد.

مدیریت Pointy

برای مدیریت Pointy نیازی به این نیست که وارد گوگل یا Google My Business شوید فقط کافیست وارد سایت pointy.com بشوید تا تمام داده های خود را در آن قسمت مدیریت کنید.

سخن پایانی

Pointy در زمان نگارش این مقاله فقط در ایالت متحده آمریکا، استرالیا، انگلیس و ایرلند در دسترس است و فعلا در کشورهای دیگر نمی توان از این قابلیت بهره برد. این محصول به نظر من خیلی خلاقانه و جالب است.

تمام کارها را تسهیل می کند و باعث می شود که مشتریانی محلی به سهولت به فروشگاه هایی که محصول مدنظر آنها را دارد برسند. به نظر شما Pointy در ایران قایل دسترس خواهد بود؟

منبع مقاله

https://support.google.com/business/answer/9934993