Google روشهای بیشتری برای ویرایش پروفایل های تجاری اضافه می کند.

Google روشهای بیشتری برای ویرایش پروفایل های تجاری اضافه می کند.

Google روشهای بیشتری را برای ویرایش اطلاعات مشاغل اضافه کرد.
منظور از ویرایش اطلاعات تنها مشخصات پروفایل بیزینسی نیست، بلکه امکانات جدیدی است که گوگل از سال گذشته اقدام به اضافه کردن آنها به Google My Business کرده است تا به صاحبان کسب و کارها اجازه داده شود از طریق جستجو به مشتریان برسند.

اکنون کسب و کارها می توانند اطلاعات و جزئیات بیشتری مانند: اطلاعات تماس، ساعات کاری، سرویس ها را اضافه و ویرایش کنند. همچنین می توانند پست هایی را اضافه کنند و آنها را به اشتراک بگذارند.

علاوه بر این، کسب و کارهایی که در حوزه غذا فعالیت می کنند امکان دریافت و تایید سفارش را نیز دارند. در ادامه سعی کرده ایم به طور کامل، تمام قابلیت جدید Google My Business را مرور کنیم. با رضا رحمتی همراه باشید.

ایجاد و انتشار پست در Bussines Profile

برای برخی از مشاغلی که سایت یا وبلاگی نداشتند تا در آن پستی ایجاد و منتشر کنند، اکنون با Google My Business می توانند پست خود را  ایجاد و منتشر کنند.

این قابلیت به صاحبان کسب و کارها اجازه می دهد تا با انتشار پست، پیشنهادهای ویژه، رویدادها و محصولات خود را با مشتریان خود به اشتراک بگذارند و در SERP نمایش بدهند.

در کمتر از یک هفته آینده این قابلیت روی Google My Business فعال خواهد شد.

افزودن و ویرایش سرویس

کسب و کارهایی که خدمات محلی ( مختص یک منطقه خاص ) مانند: تعمیرات، ساخت و ساز، آرایشگری مو و ... را ارائه می دهند می توانند از منو ویرایش Google My Business در قسمت جستجوی گوگل، خدمات خود را اضافه و ویرایش کنند.

پیشنهاد میکنم، فقط خدمات محلی خود را در سرویس های گوگل اضافه کنید.

افزودن سرویس به Google My Business

قبول و ارسال سفارش

یک قابلیت فوق العاده دیگر این است که، رستوران ها و سایر مشاغلی که در حوزه غذا فعالیت می کنند می توانند از طریق پروفایل Google My Business خود در بخش جستجو و گوگل مپ، سفارش دریافت و ارسال کنند.

از هفته آینده، این مشاغل می توانند گزینه های سفارش آنلاین را، مستقیما از جستجو گوگل اضافه و بروز رسانی کنند. پس از فعل شدن این قابلیت، می توانید تنظیمات مختص به دریافت و ارسال سفاش را انجام بدهید و به مشتریان خود نیز اطلاع بدهید.

 این قابلیت به مشتریان برای پیدا کردن محصولات و ارسال سفارش کمک می کند.

برای ویرایش پروفایل Google My Business خود می توانید از سرچ گوگل و گوگل مپ اقدام کنید.


قابلیت ارسال و دریافت سفارش غذا در Google My Business

با Pointy به مشتریان کمک کنید محصولات را پیدا کنند

خرده فروشان علاوه بر اینکه می توانند به صورت دستی محصولات خود را به Google My Business اضافه کنند، می توانند به ثبت نام در Pointy تمام محصولات موجود در داخل فروشگاه خود را به صورت خودکار به پروفایل Google My Business خود اضافه کنند. این امکان در ایالات متحده در دسترس است.

Pointy محصولی از گوگل است که شما را از وارد کردن جزئیات محصول به صورت دستی بی نیاز می کند، با Pointy فروشگاه های فیزیکی می توانند کالاهای موجود در فروشگاه خود را اسکن کنند و به پروفایل Google My Business خود اضافه کنند تا مشتریان بتوانند کالاهای موجود در فروشگاه را مشاهده کنند. اگر می خواهید در مورد Pointy محصول گوگل بیشتر بدانید مقاله ما در این زمینه را مطالعه کنید.

سخن پایانی

امکانات جدید Google My Business بسیار عالی است اما نباید این امکانات شما را از سرمایه گذاری کردن رو سایت و زمین بازی خود غافل کند، ممکن است روزی قوانینی مبنی بر استفاده از قابلیت های Google My Business اتخاذ شود و کسب و کار شما تحت تاثیر این قوانین قرار بگیرد.

همیشه و همیشه به خاطر داشته باشید که شبکه های اجتماعی، ابزار های جانبی همه و همه به رشد کسب و کار شما کمک می کند اما شما باید زمین بازی مختص خودتان را داشته باشید و قوانین آن را نیز خودتان تعیین کنید نه سازمان و ارگان دیگر.

چیزی که من فکر می کنم این است که گوگل با این امکانات همه کسب و کارها را شدیدا به خودش وابسته کرده است. امیدوارم این مقاله اطلاعات خوبی به شما داده باشد. خوشحال می شویم نظرات خودتات را با ما به اشتراک بگذارید.