خرید اکانت Ahrefs (اچرف): تنها فروشنده اکانت Ahrefs

خرید اکانت Ahrefs (اچرف): تنها فروشنده اکانت Ahrefs

Ahrefs (به فارسی اچرف) نام بسیار آشنایی در بین کارشناسان سئو است. این وب سایت ابزاری بسیار قوی و کاربردی در زمینه SEO را ارائه می دهد.

آدرس این سایت https://ahrefs.com است که شما می توانید در این سایت ثبت نام کرده و اکانت مدنظر خود را تهیه کنید.

اکانت Ahrefs در دسترس قرار گرفت برای خرید به واتس آپ مراجعه کنید.

برای خرید اکانت یا ابزار اشتراکی سئو می توانید به شماره 09361036469 فقط در واتس اپ پیام بدهید و یا برای ارسال آسان تر پیام (در واتس اپ) روی لینک https://wa.me/989361036469 کلیک کنید.

قیمت اکانت Ahrefs به دلیل بالا بودن نرخ دلار در کشور ما بسیار گران تمام می شود. به همین دلیل خرید اشتراکی اکانت اچرف هم در ایران سایر نقاط دنیا طرفداران زیادی پیدا کرده است.

یک نکته بسیار جالب راجع به Ahrefs، وقتی وارد این سایت می شوید در هدر این سایت نوشته شده است " با Ahrefs برای رشد در رتبه بندی و افزایش ترافیک نیازی نیست یک سئو کار حرفه ای باشید ". به نظر من این ادعا از اطمینان زیاد به این ابزار می آید.

در ادامه برخی از امکانات این ابزار را به شما خواهیم گفت، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

درباره Ahrefs

بنیانگذار ahrefs، Dmitry Gerasimenko می باشد و به گفته خودش اولین موتور جستجو خود را در سن ۱۵ سالگی ساخته است. ahrefs یک شرکت چند ملیتی است و مقر آن در سنگاپور است.

این ابزار مختص سئو کاران ساخته شده است. به طور کلی می توان امکانات این سایت را به 4 دسته Site Audit / Site Explorer / Keywords Explorer / Content Explorer / Rank Tracker تقسیم کرد. هر کدام از این بخش‌ها داده‌های زیادی را از سایت شما و سایت‌های رقبایتان نشان خواهد داد. پر کاربرد‌ترن بخش این ابزار از نظر من Site Explorer و بخش Backlink ها است. به تازگی ورژن 2 Site Explorer نیز لانچ شده است که در مقاله های آتی امکانات این بخش را شرح خواهم داد.

شعار این شرکت این است: ابتدا انجام اش بده، سپس درست انجام اش بده بعد آن را بهتر کن. ابزار Ahrefs توسط شرکت های بزرگی مانند فیس بوک، نتفیلیکس، اوبر، لینکدین و سایر کارشناسان سئو در سراسر دنیا استفاده می شود. اگر علاقه‌مند هستید درباره Ahrefs بیشتر بدانید، پیشنهاد می کنم مقاله Ahrefs چیست؟ را بخوانید.

پلن های قیمتی ابزار های اشتراکی سئو

سه پکیج کلی برای ابزار های SEO تعریف شده است که به ترتیب زیر است.

پکیج پایه پکیج حرفه ای پکیج اجنسی
ابزارهای اولیه و پایه SEO ابزار‌های کاربردی ابزارهای کامل
335 هزار تومان ماهانه 365 هزار تومان ماهانه 420 هزار تومان ماهانه
Moz Moz Moz
Semrush Semrush Semrush - KWFinder - Woorank
- KWFinder Skillshare Lynda - Keyword Tools
- - Grammarly
تک کاربره به همراه پشتیبانی تک کاربره به همراه پشتیبانی دو کاربره به همراه پشتیبانی

پر فروش ترین پکیج ما، پکیج پایه است; دلیل این امر این است که یک پکیج کامل از ابزار های SEO است. اشتباه بسیاری از وب مستر ها تمرکز روی بک لینک است که Ahrefs تحلیل بک لینک ها را خیلی خوب انجام داده است.

تمام ابزار های سئو، دیتای تحلیلی خوبی را در اختیار شما قرار می دهند فقط لازم است که کار با آن ابزار و استفاده گزارش های آن ابزار را فرا بگیرید. سعی می کنیم در ادامه کار آموزش هر یک از این ابزار ها را در سایت قرار بدهیم.

نکات مهمی که بایستی قبل از خرید پکیج به آن توجه کنید.

  • پکیج های قرار داده شده به هیچ وجه قابلیت شخصی سازی ندارد.
  • قیمت پکیج ها با توجه به خدمات، سهولت کار و میزان قابل دسترس بودن ابزار ها تعیین شده است. به طور مثال شاید در برخی از سایت ها قیمت های پایین‌تری موجود باشد، اما سهولت و تعداد دفعات استفاده از ابزار مانند پکیج های ما نباشد.
  • پکیج های پایه و حرفه ای تک کاربره اند ولی پکیج Agancy دو کاربره است.

نمایی از Ahrefs

سایت Ahrefs امکانات و ابزار های متنوعی را برای تحلیل سایت رقبا در اختیار شما قرار می دهد. یکی از ابزار های پر استفاده این سایت Site Explorer می باشد که تحلیلی جامع از یک سایت را به شما ارائه می کند.

توضیح تمام امکانات Ahrefs در یک مقاله واقعا امکان پذیر نیست و نیاز به ساعت ها آموزش دارد. در ادامه قصد دارم توضیحاتی در مورد Site Explorer ارائه کنم. 

Site Explorer

همانطور که گفته شده، Site Explorer از ابزارهای مهم Ahrefs می باشد زمانی که دامنه ای را برای بررسی وارد می کنید، SIte Explorer سایت را تحلیل و بررسی می کند. تصویر این ابزار را در ادامه مشاهده می کنید.

Site Explorer در سایت Ahrefs

اتفاقی باحالی که در تصویر بالا شاهدش هستیم این است که Ahrefs آمار ایندکس خود را به صورت لایو قرار داده است. 

  • 400.35 میلیارد صفحه را خزش کرده.
  • 6.52 میلیارد صفحه در روز خزش کرده.
  • 2.83 تریلیارد بک لینک را شناسایی کرده.
  • 22.95 تریلیارد لینک داخلی را شناسایی کرده.
  • 458.76 میلیون کلمه کلیدی را شناسایی کرده.

این آمار شگفت انگیز نشان از قدرت این ابزار است. امکانات فوق العاده از قبیل ست کردن Alert نیز دارد به طوری که اگر یکی از رقیبان شما بک لینکی بسازد، Ahrefs به شما Alert می دهد تا شما از رقیبان عقب نیافتید. همین امکان نشان دهنده آن است که Ahrefs چقدر سریع وب را خزش می کند و چقدر سریع داده ها را پردازش می کند. بزرگ ترین مشکلی که Ahrefs دارد، نبود سرور در ایران است. به همین دلیل تحلیل خوبی برای برخی کلمه کلیدی ها در دسترس نیست و فقط برای کلمه کلیدی های بسیار رقابتی مثل سئو، طراحی سایت و بلیط هواپیما تحلیل تقریبا درستی راد داریم.

از بحث اصلی دور نشویم و برویم به ادامه توضیح Site Explorer بپردازیم.

صفحه Overview در Ahrefs

زمانی که دامنه ای را برای بررسی وارد می کنید، با صفحه زیر رو به رو می شوید. در این صفحه که Overview نام دارد، گزارش کلی از تحلیل سایت نشان داده می شود.

گزارش هایی که در صفحه Overview نمایش داده می شود از قبیل زیر است.

  • رتبه سایت در Ahrefs
  • شاخص Url Rate و Domain Rate
  • تعداد بک لینک ها، Refering Domain ،Refering Page
  • تعداد کلمه کلیدی هایی که رتبه گرفته اند.
  • میزان ترافیک از گوگل و ارزش ترافیک ورودی به دلار
  • نوع لینک ها (UGC,Follow,Nofollow) و دامین هایی که لینک داده اند (.gov, .edu, .net)
  • توزیع انکر تکست ها
  • و ...

به طور کلی در Overview شما یک دید کلی راجع به یک سایت پیدا خواهید کرد تا متوجه بشوید سایت شما و سایت رقبایتان چقدر با هم فاصله دارند.

 

گزارش Backlinks در Ahrefs

ار صفحه Overview وارد گزارش Backlinks می شویم. این گزارش را در تصویر زیر می توانید مشاهده کنید. گزارش Backlinks تمامی لینک‌هایی که به سایت داده شده را به همراه انکرتکست، Traget link، رتبه دامنه و لینک ( UR, DR ) و صفحه لینک دهنده نشان می دهد. همچنین نوع لینک در بالای هر لینک نمایش داده می شود.

گزارش Backlinks سه آپشن Live, Recent و Historical را در اختیار شما قرار می دهد.

گزارش Live بک لینک ها نشان دهنده لینک هایی است که در حال حاضر به سایت شما داده شده است و هنوز حذف نشده اند.

گزارش Recent بک لینک ها نشان دهنده لینک هایی است که هنوز دارید و اخیرا از دست داده اید. بک لینک هایی که در حدود 3 الی 4 ماه پیش از دست داده باشید در این بخش قرار می گیرند.

گزارش Historical بک لینک ها نشان دهنده همه بک لینک های زنده و از دست رفته است. این گزارش از تاریخ مارس 2013 تاکنون است.

علاوه بر موارد بالا شما فیلتر‌های زیادی برای لینک ها دارید. می توانید بک لینک‌ها را به یک لینک به ازای هر دامنه کاهش بدهید، یعنی اگر از یک دامنه 10 لینک دریافت کرده باشید می توانید این 10 لینک را به 1 لینک کاهش بدهید تا گزارش خلاصه تری داشته باشید.

در فیلتر‌های Backlinks می توانید مواردی از قیبل نوع لینک، پلتفرم لینک دهنده، زبان، ترافیک و کلمه کلیدی که با آن لینک گرفته اید را فیلتر کنید.

سخن پایانی

سعی کردم خلاصه هرچند کوتاه در رابطه با Ahrefs بگویم، امیدوارم توضیحات مفیدی به شما داده باشم. اگر یک کارشناس SEO هستید و قصد دارید حرفه‌ای در این رشته فعالیت کنید در خرید این ابزار یک لحظه هم شک نکنید. چون داشتن اکانت Ahrefs از نان شب برای سئوکار‌ها واجت تر است. زمان‌هایی که وقت خالی داشته باشم سایت‌های مختلف را با Ahrefs بررسی می‌کنم و داده‌هایی به دست می‌آورم که در پروژه های مختلف خیلی به کمکم می‌آید.

این داده ها من را در چیدن استراتژی سئو، بودجه بندی برای سئو، تحقیق کلمات کلیدی، رشد رتبه کلمات کلیدی و ... به کمک من می‌آید. به شخصا پیشنهاد می کنم همیشه پلن پایه ابزار اشتراکی سئو را داشته باشید، چون هم هزینه ناچیزی دارد و در برابر هزینه آورده بیشتری برای شما خواهد داشت. اگر نظر یا سوالی در رابطه با این مقاله دارید خوشحال می‌شویم با ما در میان بگذارید.