آیا Ahrefs اکانت رایگان دارد؟ دروغ یا واقعیت؟

آیا Ahrefs اکانت رایگان دارد؟ دروغ یا واقعیت؟

در سیاست‌های سایت Ahrefs به هیچ وجه جایی برای ارائه اکانت رایگان Ahrefs نیست; به دلیل تکنولوژی منحصر به فرد و خدمات بی نقصی که این سایت در اختیار کاربران اش قرار می‌دهد اکانت رایگان ارائه نمی‌دهد. بهترین آفری که این سایت در اختیار شما قرار می دهد ارائه 7 روزه آزمایشی اکانت Ahrefs به ازای دریافت 7 دلار است. اگر در ایران زندگی می‌کنید برای استفاده از دچار چالش هایی خواهید شد که در ادامه این مقاله به آن خواهیم پرداخت. با رضا رحمتی همراه باشید.

اکانت آزمایشی Ahrefs امکان استفاده از تمام بخش‌های سایت را به شما می‌دهد و این اتفاق باعث میشود شما که مجذوب امکانات Ahrefs بشوید و مزایای استفاده از آن را هیچ وقت فراموش نکنید به همین خاطر اکثر کسانی که از نسخه Trial یا هفت روزه استفاده می‌کنند اکانت خود را تمدید می‌کنند. خلاصه کلام به شما بگویم که اکانت رایگان Ahrefs کذب است و اصلا واقعیت ندارد. 

اکانت Ahrefs در دسترس قرار گرفت برای خرید به واتس آپ مراجعه کنید.

برای خرید اکانت یا ابزار اشتراکی سئو می توانید به شماره 09361036469 فقط در واتس اپ پیام بدهید و یا برای ارسال آسان تر پیام (در واتس اپ) روی لینک https://wa.me/989361036469 کلیک کنید.

خرید اکانت Ahrefs

خرید اکانت Ahrefs با توجه به نرخ ارز در کشور ایران به هیچ وجه مقرون به صرفه نمی‌باشد، اگر بخواهید اکانت Lite این سایت را تهیه کنید باید ماهانه ۱۰۰ دلار هزینه کنید، ۱۰۰ دلار را در نرخ فعلی دلار کنید تا هزینه ریالی اکانت Ahrefs مشخص شود. خواهید دید خرید مستقیم این ابزار اصلا مقرون به صرفه نیست.

سایت Ahrefs به مدت ۷ روز قابلیت Trial را در اختیار شما قرار می‌دهد تا قبل از خرید، این ابزار را تست کنید و پس از تست و رضایت محصول اکانت خود را به پلن‌های دیگر ارتقاء بدهید. استفاده از نسخه Trial مشکلاتی دارد که در ادامه به توضیح آن پرداخته ایم.

محدودیت اکانت Trial برای ایرانیان

برای بهره‌ مندی از نسخه Trial اکانت Ahrefs می‌بایست مستر کارت یا Credit card کارت داشته باشید، همانطور که در تصویر پایین مشاهده می‌کنید یکی از لازمه های ثبت نام در سایت Ahrefs و ایجاد اکانت داشتن کارت اعتباری است. استفاده از کارت های اعتباری فیک نمی‌تواند کارگشا باشد زیرا در زمان ساخت اکانت ۷ دلار از حساب شما کسر می‌شود تا هم صحت کارت اعتباری مشخص شود و هم هزینه نسخه Trial را پرداخت کنید. از آنجایی که ما تحریم هستیم امکان دسترسی به PayPal را نداریم، مگر اینکه کسی از خارج از ایران بتواند پرداخت دلاری برای شما داشته باشد.

برای بهره‌ مندی از نسخه Trial اکانت Ahrefs می‌بایست مستر کارت یا Credit card کارت داشته باشید

در کل اگر در ایران زندگی می‌کنید و به امکانات بانکی بین المللی دسترسی ندارید بهتر است به دنبال دردسر و پرداخت هزینه بالا نباشید و از ابزار های اشتراکی سئو استفاده کنید.

دیگر خدمات ما: خرید اکانت Keywordtool

پلن های اشتراکی ابزارهای SEO

برای ابزار های سئو سه پکیج کلی در نظر گرفته شده است که تمام این سه پکیج در جدول زیر آورده شده است. ابتدا جدول زیر را مشاهده کرده سپس برای خرید و مشاهده نکات مهم قبل خرید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

پکیج پایه پکیج حرفه ای پکیج اجنسی
ابزارهای اولیه و پایه SEO ابزار‌های کاربردی ابزارهای کامل
335 هزار تومان ماهانه 365 هزار تومان ماهانه 420 هزار تومان ماهانه
Moz Moz Moz
Semrush Semrush Semrush - KWFinder - Woorank
- KWFinder Skillshare Lynda - Keyword Tools
- - Grammarly
تک کاربره به همراه پشتیبانی تک کاربره به همراه پشتیبانی دو کاربره به همراه پشتیبانی

پر فروش ترین پکیج ما، پکیج پایه است; دلیل این امر این است که بهترین ایزارهای SEO در پکیج پایه وجو دارد و با کمترین هزینه می توان آن را تهیه کرد.

تمام ابزار های سئو، دیتای تحلیلی خوبی را در اختیار شما قرار می دهند فقط لازم است که کار با آن ابزار و استفاده گزارش های آن ابزار را فرا بگیرید. سعی می کنیم در ادامه کار آموزش هر یک از این ابزار ها را در سایت قرار بدهیم.

نکات مهمی که بایستی قبل از خرید پکیج به آن توجه کنید.

  • پکیج های قرار داده شده به هیچ وجه قابلیت شخصی سازی ندارد.
  • قیمت پکیج ها با توجه به خدمات، سهولت کار و میزان قابل دسترس بودن ابزار ها تعیین شده است. به طور مثال شاید در برخی از سایت ها قیمت های پایین‌تری موجود باشد، اما سهولت و تعداد دفعات استفاده از ابزار مانند پکیج های ما نباشد.
  • پکیج های پایه و حرفه ای تک کاربره اند ولی پکیج Agancy دو کاربره است.

برای خرید اکانت یا ابزار اشتراکی سئو می توانید به شماره 09361036469 فقط در واتس اپ پیام بدهید و یا برای ارسال آسان تر پیام (در واتس اپ) روی لینک https://wa.me/989361036469 کلیک کنید.

Username و Password رایگان Ahrefs

شاید در صورتی که خوش شانس باشید بتوانید Username و Password رایگان برای ورود به سایت Ahrefs پیدا کنید، اگر بخواهم خیال شما را راحت کنم باید بگویم چنین چیزی خیلی بعید است به این دلیل که هزینه تهیه اکانت این سایت بالاست و کسانی که این ابزار را تهیه می‌کنند بعید است که آن را به راحتی در اختیار شما قرار بدهند. فارغ از این در صورتی که اکانت رایگانی هم بتوانید پیدا کنید به این دلیل که تعداد کاربران زیادی از آن استفاده خواهند کرد و بعد از چند ساعت آن اکانت توسط Ahrefs بلاک خواهد.

قیمت پکیج‌های سئو بسیار پایین است، اگر جمع هزینه‌های دلاری پکیج پایه را محاسبه کنید خواهید دید هزینه ریالی یک پکیج سئو، در برابر هزینه دلاری آن بسیار بسیار ناچیز است. 

دیگر خدمات ما: خرید اکانت KWFinder

سخن پایانی

Ahrefs یک سرویس خاص به کاربران خودش ارائه می‌دهد به طوری که نظیر آن را در هیچ سایتی نمی توانید پیدا کنید; شاید بتوانید یک سرویس ناقص از سایت دیگری دریافت کنید اما به هیچ وجه جایگزین Ahrefs نخواهد شد و به همین انتظار اکانت رایگان Ahrefs کمی دور از ذهن است. استفاده از آپشن Trial برای کسانی که مستر کارت یا Credit card ندارند امکان پذیر نمی باشد. به همین دلیل بهترین گزینه برای بهره بردن از این سایت استفاده از اکانت های اشتراکی SEO می‌باشد، هزینه تهیه اکانت اشتراکی نیز با توجه به ارزنده بودن آن چیز زیادی نمی‌باشد. ما سرویس دهنده ابزارهای اشتراکی SEO در ایران هستیم اگر نیاز به اکانت Ahrefs دارید با ما در تماس باشید.

در صورتی که شما هم تجربه استفاده از Ahrefs دارید با ما به اشتراک بگذارید.